Menü

2015. június 2., kedd

Kedves mindenki, avagy olvasók, követők, feliratkozók, lázadók, fecsegőposzáták, csillámpónik(amit akartok)!

Tudom, tudom, tudom. Már vagy 3 hónapja nem írok új részt, csak folyamatosan ígérgetem, hogy "talán most hétvégén". Egyszerűen se ihletem, se erőm, se kedvem sincs hozzá. Borzasztóan sajnálom. (Azt is, hogy talán azt hittétek, hogy most új részt írok, de csalódnotok kellett.) Eldöntöttem, hogy egy időre bezárom a blogot. 1-2 hétre, hónapra, több hónapra, nem tudom. Talán nem is fogom folytatni, mert rájövök, ez nem nekem való. Pedig imádom csinálni, tényleg! Csak most szeretnék mással foglalkozni: tanulással, barátokkal, szabadsággal, olvasással, ilyenek. Őszintén sajnálom és remélem, majd egyszer( valamikor a közeljövőben) talán visszatérek a hatalmas és csodálatos "bloggervilágba". Addig is, puszi mindenkinek!
Anney:)

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy abbahagyod, de remélem, hogy csak egy időre, mert nagyon jól írsz. Amúgy úgy tényleg semmi értelme írni, ha az ember csak halogatja ( ezt tapasztalatból mondom). Várom, hogy visszatérj közénk! Majd szólj!
    Ölel: Catnip

    VálaszTörlés
  2. Sziia!
    Sajnálom, hogy abbahagytad, mert nagyon szeretem ezt a blogod. Remélem egyszer majd folytatni fogod. :)

    Viki^^ :*

    VálaszTörlés